Mały Książę CambridgePrevious Article
Sylwetki brytyjskiego sportuNext Article
baner-980px-x-90px
Aktualności
  • Zatrudnienie najwyższe od 1971Poziom bezrobocia w Wielkiej Brytanii jest najniższy od 11 lat, wzrosły również średnie płace. Obecnie zatrudnionych jest 31,81 miliona ludzi - o 560 tysięcy więcej niż rok temu. Dane wskazują także [...]
  • Pomoc dla Polaków w ColerainePolskie małżeństwo z małym dzieckiem z Coleraine w Irlandii Północnej nie ma gdzie mieszkać po tym, jak w ich domu wybuchł pożar. Policja nie podaje, co było powodem pożaru. Polakom [...]
  • Będzie POLSKI PUNKT KONSULARNY w Belfaście! Polska będzie pierwszym europejskim krajem, który będzie miał swoje dyplomatyczne przedstawicielstwo w Irlandii Północnej. W Belfaście powstanie polska placówka konsularna. Ma ona zostać otworzona do końca 2017 roku. Swoje przedstawicielstwa w Irlandii [...]

Magazyn dla Dorosłych i Dzieci w Irlandii Północnej – zapraszamy do lektury!

Reklamom alkoholu stop!

Interlinia+- AWielkość czcionki+- Wydrukuj artykuł
Reklamom alkoholu stop!
Related Articles

„Dzieci i młodzież oglądają więcej reklam alkoholu niż w przeszłości i lepiej rozpoznają marki alkoholu niż ciastek czy lodów” – oświadczył szef Alcohol Concern, Eric Appleby, przekonując, że potrzebne jest „zachowanie równowagi pomiędzy względami handlowymi a interesem publicznym”. Organizacja apeluje o zakaz w Wielkiej Brytanii reklamowania alkoholu na imprezach muzycznych i sportowych.

 

Alcohol Concern powołuje się na raport ogłoszony przez Youth Alcohol Advertising Council (YAAC), który zawiera liczne przykłady nieodpowiednich reklam alkoholu i dowodzi, że młodzież dobrze orientuje się w markach alkoholu. Według danych ogłoszonych przez brytyjskiego regulatora mediów, Ofcom, ilość reklam alkoholu oglądanych przez dzieci wyniosła w 2011 r. przeciętnie 3,2 tygodniowo, podczas gdy w 2007 r. – 2,7.

 

Zdaniem Alcohol Concern, potrzebne są nowe regulacje, które ograniczą przekaz podawany w reklamach alkoholu do informacji o mocy trunku, jego pochodzeniu, składzie i sposobie produkcji. Stowarzyszenie apeluje też, aby zakazać reklam w zwiastunach filmów przeznaczonych do oglądania przez osoby poniżej 18. roku życia.

 

Alcohol Concern domaga się nawet wprowadzenia regulacji podobnych do ustawy przyjętej we Francji w 1991 roku, zwanej ustawą Evin. Zakazywała ona sponsorowania imprez sportowych i kulturalnych przez marki alkoholu oraz reklam alkoholu skierowanych do młodzieży w kinach i telewizji.

 

0 komentarzy

Brak komentarzy Artykuł nie był jeszcze komentowany

Dodaj komentarz

Jako pierwszy Dodaj komentarz !

Only registered users can comment.

Wiadomosci UK/NI

McDonald’s uruchamia dostawy do domu

McDonald’s uruchamia dostawy do domu   0

McDonald's, jedna z najpopularniejszych sieci fast-food'ów na świecie, zapowiedział uruchomienie na Wyspach usługi dostarczania jedzenia do domu. Do tej pory była ona dostępna wyłącznie w Singapurze i Chinach. Gigant zapowiedział ostatnio [...]

Panel użytkownika

Aktualne wydanie Naszego Expressu

Zapisz się do naszego newslettera!

Banner
Banner
Banner
Banner

Znajdź nas na Facebook’u

error: Zawartość strony jest chroniona!