Mały Książę CambridgePrevious Article
Sylwetki brytyjskiego sportuNext Article
Aktualności
  • Globalny Zjazd Polonii – Kongres 60 milionówWielkimi krokami zbliżamy się do kolejnej edycji Kongresu 60 Milionów, która tym razem odbędzie się w Londynie. Wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 30 maja – 1 czerwca 2019 roku. [...]
  • Głosowanie za granicą w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2019Obywatele polscy oraz obywatele Unii Europejskiej niebędący obywatelami polskimi stale zamieszkujący na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przebywający za granicą będą mogli zagłosować w obwodach głosowania utworzonych za granicą wyłącznie osobiście. Zgodnie z [...]
  • Felieton: Świąteczny koszyczek Babci TeddyWielkanoc już niebawem, więc nadszedł czas na przygotowanie koszyczka wielkanocnego, czyli popularnej święconki. Gdy tylko moje wnuki usłyszały, o szykowaniu koszyczka, zaczęły znosić mi zabawki, ukochanego misia, ulubioną lalkę, jajko [...]

Magazyn dla Dorosłych i Dzieci w Irlandii Północnej – zapraszamy do lektury!

Reklamom alkoholu stop!

Interlinia+- AWielkość czcionki+- Wydrukuj artykuł
Reklamom alkoholu stop!
Related Articles

„Dzieci i młodzież oglądają więcej reklam alkoholu niż w przeszłości i lepiej rozpoznają marki alkoholu niż ciastek czy lodów” – oświadczył szef Alcohol Concern, Eric Appleby, przekonując, że potrzebne jest „zachowanie równowagi pomiędzy względami handlowymi a interesem publicznym”. Organizacja apeluje o zakaz w Wielkiej Brytanii reklamowania alkoholu na imprezach muzycznych i sportowych.

 

Alcohol Concern powołuje się na raport ogłoszony przez Youth Alcohol Advertising Council (YAAC), który zawiera liczne przykłady nieodpowiednich reklam alkoholu i dowodzi, że młodzież dobrze orientuje się w markach alkoholu. Według danych ogłoszonych przez brytyjskiego regulatora mediów, Ofcom, ilość reklam alkoholu oglądanych przez dzieci wyniosła w 2011 r. przeciętnie 3,2 tygodniowo, podczas gdy w 2007 r. – 2,7.

 

Zdaniem Alcohol Concern, potrzebne są nowe regulacje, które ograniczą przekaz podawany w reklamach alkoholu do informacji o mocy trunku, jego pochodzeniu, składzie i sposobie produkcji. Stowarzyszenie apeluje też, aby zakazać reklam w zwiastunach filmów przeznaczonych do oglądania przez osoby poniżej 18. roku życia.

 

Alcohol Concern domaga się nawet wprowadzenia regulacji podobnych do ustawy przyjętej we Francji w 1991 roku, zwanej ustawą Evin. Zakazywała ona sponsorowania imprez sportowych i kulturalnych przez marki alkoholu oraz reklam alkoholu skierowanych do młodzieży w kinach i telewizji.

 

0 komentarzy

Brak komentarzy Artykuł nie był jeszcze komentowany

Dodaj komentarz

Jako pierwszy Dodaj komentarz !

Only registered users can comment.

Wiadomosci UK/NI

Globalny Zjazd Polonii – Kongres 60 milionów

Globalny Zjazd Polonii – Kongres 60 milionów   0

Wielkimi krokami zbliżamy się do kolejnej edycji Kongresu 60 Milionów, która tym razem odbędzie się w Londynie. Wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 30 maja – 1 czerwca 2019 roku. [...]

Panel użytkownika

Banner

Aktualne wydanie Naszego Expressu

Zapisz się do naszego newslettera!

Banner
Banner
Banner
Banner

Znajdź nas na Facebook’u

error: Zawartość strony jest chroniona!