Mały Książę CambridgePrevious Article
Sylwetki brytyjskiego sportuNext Article
Aktualności
  • Postanowienie Noworoczne – Zumba!Zumba została wymyślona przez przypadek. Twórca Zumby Alberto „Beto” Perez, pochodzący z Kolumbii, pewnego zwyczajnego dnia zapomniał przynieść kasetę z muzyką na zajęcia tańca towarzyskiego, które prowadził. Nie chcąc odwoływać [...]
  • City Hall i 100-lecie Niepodległości Polski!18 listopada uczciliśmy Setną Rocznicę Odzyskania Niepodległości przez Polskę. Było to niezwykle podniosłe i ważne dla Polonii wydarzenie, pełne wzruszeń i niespodzianek. W uroczystości w Ratuszu w Belfaście, udział wzięli znakomici [...]
  • Dzień Niepodległości na cmentarzu MilltownInicjatywa 11. Listopada oraz Polish Society Belfast jak co roku zorganizowały uroczystość obchodów Dnia Niepodległości Polski na cmentarzu Milltown w Belfaście. Podczas uroczystości przemówienie wygłosił inicjator tej corocznej akcji Paweł Romańczuk. [...]

Magazyn dla Dorosłych i Dzieci w Irlandii Północnej – zapraszamy do lektury!

Reklamom alkoholu stop!

Interlinia+- AWielkość czcionki+- Wydrukuj artykuł
Reklamom alkoholu stop!
Related Articles

„Dzieci i młodzież oglądają więcej reklam alkoholu niż w przeszłości i lepiej rozpoznają marki alkoholu niż ciastek czy lodów” – oświadczył szef Alcohol Concern, Eric Appleby, przekonując, że potrzebne jest „zachowanie równowagi pomiędzy względami handlowymi a interesem publicznym”. Organizacja apeluje o zakaz w Wielkiej Brytanii reklamowania alkoholu na imprezach muzycznych i sportowych.

 

Alcohol Concern powołuje się na raport ogłoszony przez Youth Alcohol Advertising Council (YAAC), który zawiera liczne przykłady nieodpowiednich reklam alkoholu i dowodzi, że młodzież dobrze orientuje się w markach alkoholu. Według danych ogłoszonych przez brytyjskiego regulatora mediów, Ofcom, ilość reklam alkoholu oglądanych przez dzieci wyniosła w 2011 r. przeciętnie 3,2 tygodniowo, podczas gdy w 2007 r. – 2,7.

 

Zdaniem Alcohol Concern, potrzebne są nowe regulacje, które ograniczą przekaz podawany w reklamach alkoholu do informacji o mocy trunku, jego pochodzeniu, składzie i sposobie produkcji. Stowarzyszenie apeluje też, aby zakazać reklam w zwiastunach filmów przeznaczonych do oglądania przez osoby poniżej 18. roku życia.

 

Alcohol Concern domaga się nawet wprowadzenia regulacji podobnych do ustawy przyjętej we Francji w 1991 roku, zwanej ustawą Evin. Zakazywała ona sponsorowania imprez sportowych i kulturalnych przez marki alkoholu oraz reklam alkoholu skierowanych do młodzieży w kinach i telewizji.

 

0 komentarzy

Brak komentarzy Artykuł nie był jeszcze komentowany

Dodaj komentarz

Jako pierwszy Dodaj komentarz !

Only registered users can comment.

Wiadomosci UK/NI

Na zdrowie! I jak?

Na zdrowie! I jak?   0

W kolejności alfabetycznej przedstawiamy różne zagadnienia dotyczące zdrowego stylu życia. Prasa i telewizja aż roją się od obco brzmiących słów, z którymi pomożemy się Wam oswoić. W tym miesiącu zapraszamy [...]

Panel użytkownika

Banner

Aktualne wydanie Naszego Expressu

Zapisz się do naszego newslettera!

Banner
Banner
Banner
Banner

Znajdź nas na Facebook’u

error: Zawartość strony jest chroniona!