Mały Książę CambridgePrevious Article
Sylwetki brytyjskiego sportuNext Article
Aktualności
  • PSS Belfast: 10 lat minęło jak jeden dzień…Pierwsza Polska Szkoła Sobotnia w Belfaście świętowała 2 czerwca 2018 Jubileusz 10-lecia . Tak podniosłą uroczystość zaszczycili swoją obecnością znamienici goście: The Lord Lieutenant of the Co Borough of Belfast, [...]
  • PSS Portadown: Żywe Lekcje HistoriiPodczas zajęć z historii Polski odwiedzili wirtualnie dom Mikołaja Kopernika i poznali miasto, z którego pochodził. Podczas wirtualnych wycieczek nasi uczniowie odwiedzili także Żywe Muzeum Piernika w Toruniu, Zamek i [...]
  • Portadown: Dzień Ziemi w Polskiej SzkoleJak co roku od wielu już lat uczniowie PSS im Janusza Korczaka w Portadown świętują Dni Ziemi włączając się w lokalny projekt ABC Council „Clean the World” oraz ,,Adopt the [...]

Magazyn dla Dorosłych i Dzieci w Irlandii Północnej – zapraszamy do lektury!

Weather Report ,
0°C

Reklamom alkoholu stop!

Interlinia+- AWielkość czcionki+- Wydrukuj artykuł
Reklamom alkoholu stop!
Related Articles

„Dzieci i młodzież oglądają więcej reklam alkoholu niż w przeszłości i lepiej rozpoznają marki alkoholu niż ciastek czy lodów” – oświadczył szef Alcohol Concern, Eric Appleby, przekonując, że potrzebne jest „zachowanie równowagi pomiędzy względami handlowymi a interesem publicznym”. Organizacja apeluje o zakaz w Wielkiej Brytanii reklamowania alkoholu na imprezach muzycznych i sportowych.

 

Alcohol Concern powołuje się na raport ogłoszony przez Youth Alcohol Advertising Council (YAAC), który zawiera liczne przykłady nieodpowiednich reklam alkoholu i dowodzi, że młodzież dobrze orientuje się w markach alkoholu. Według danych ogłoszonych przez brytyjskiego regulatora mediów, Ofcom, ilość reklam alkoholu oglądanych przez dzieci wyniosła w 2011 r. przeciętnie 3,2 tygodniowo, podczas gdy w 2007 r. – 2,7.

 

Zdaniem Alcohol Concern, potrzebne są nowe regulacje, które ograniczą przekaz podawany w reklamach alkoholu do informacji o mocy trunku, jego pochodzeniu, składzie i sposobie produkcji. Stowarzyszenie apeluje też, aby zakazać reklam w zwiastunach filmów przeznaczonych do oglądania przez osoby poniżej 18. roku życia.

 

Alcohol Concern domaga się nawet wprowadzenia regulacji podobnych do ustawy przyjętej we Francji w 1991 roku, zwanej ustawą Evin. Zakazywała ona sponsorowania imprez sportowych i kulturalnych przez marki alkoholu oraz reklam alkoholu skierowanych do młodzieży w kinach i telewizji.

 

0 komentarzy

Brak komentarzy Artykuł nie był jeszcze komentowany

Dodaj komentarz

Jako pierwszy Dodaj komentarz !

Only registered users can comment.

Wiadomosci UK/NI

Co to jest Universal Credit?

Co to jest Universal Credit?   0

Universal Credit jest nowym rodzajem świadczenia, które zastąpi Child Tax Credit, Housing Benefit, Income-related Employment and Support Allowance, Income-based Jobseeker's Allowance, Income Support oraz Working Tax Credit. Universal credit przysługuje osobom, [...]

Panel użytkownika

Aktualne wydanie Naszego Expressu

Zapisz się do naszego newslettera!

Banner
Banner
Banner
Banner

Znajdź nas na Facebook’u

error: Zawartość strony jest chroniona!